Η Sofia Jirau είναι το κορίτσι των ημερών! Έγραψε ιστορία ως το πρώτο άτομο με σύνδρομο Down που συμμετέχει σε διαφημιστική καμπάνια της Victoria’s Secret.
H Πορτορικανή είναι μία από τις 18 δυναμικές γυναίκες, που προέρχονται από διαφορετικά backgrounds, για το λανσάρισμα της σειράς ‘Love Cloud’ collection.
Η 24χρονη έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram πως ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα.
Μια μέρα το ονειρεύτηκα, το δούλεψα και σήμερα είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Επιτέλους μπορώ να σας πω το μεγάλο μου μυστικό… Είμαι το πρώτο μοντέλο της Victoria’s Secret με σύνδρομο Down!
“Ευχαριστώ όλους εσάς που πάντα με υποστηρίζετε σε αυτά που κάνω. Ευχαριστώ τη @victoriassecret που είδε μέσα μου ένα μοντέλο #WithoutLimits και με έκανε μέρος της καμπάνιας συμπερίληψης της Love Cloud Collection. Αυτή είναι μόνο η αρχή, τώρα πραγματικά πήρε μορφή! Μέσα και έξω δεν υπάρχουν όρια.”
Η Jirau έκανε το ντεμπούτο της ως μοντέλο στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης το 2020 και είπε στον ιστότοπό της ότι «είναι περήφανη που είναι ένα από τα λίγα μοντέλα με σύνδρομο Down που κατάφερε να συμμετάσχει στο σημαντικό γεγονός της μόδας».
Η Jirau έχει ακόμα ένα όνειρο! Θέλει από μικρή να γνωρίσει το fashion είδωλό της που δεν είναι άλλο από την αγαπημένη όλων JLo: «Θα ήθελα να γνωρίσω την Jennifer Lopez. Μου αρέσει ο τρόπος που ντύνεται και το πώς είναι. Μου αρέσουν όλα της τα ρούχα. Αγαπώ τα τραγούδια της, τα cd της, όλα!»
Η Jirau είναι μόνο το δεύτερο μοντέλο από το Πουέρτο Ρίκο που πρωταγωνιστεί σε καμπάνια της Victoria’s Secret, ενώ έχει επίσης το δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα, το Alavett. «Το πιο σημαντικό πράγμα για την εκπλήρωση των ονείρων μου είναι να δείξω στους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο ότι δεν υπάρχουν όρια και να τους εμπνεύσω να αγωνιστούν για τα δικά τους όνειρα. Γι’ αυτό λέω πάντα “εξωτερικά και εσωτερικά δεν υπάρχουν όρια” για να παρακινήσω τους ανθρώπους να σπάσουν με τους περιορισμούς που επιβάλλουν στον εαυτό τους».
Η Victoria’s Secret προσπαθεί να αλλάζει την κοινή γνώμη απέναντί της λόγω των πολλών σεξουαλικών σκανδάλων, προβάλλοντας μια υγιή εικόνα που παρουσιάζει όλους τους τύπους γυναικών και σωμάτων, ενώ η καμπάνια Love Cloud είναι η πρώτη από τότε που ο Raul Martinez έγινε ο επικεφαλής δημιουργικός διευθυντής της. Είπε: «Η Love Cloud Collection είναι μια σημαντική στιγμή στην εξέλιξη για το brand. Από το καστ των απίστευτων γυναικών που δίνουν ζωή στη συλλογή, μέχρι το απίστευτο πνεύμα χωρίς αποκλεισμούς στα γυρίσματα, αυτή η καμπάνια είναι ένα σημαντικό μέρος της νέας Victoria’s Secret».
Διαβάστε ακόμα: Ο σχεδιαστής Chet Lo είναι το “νέο διαμαντάκι” της μόδας