Η Taylor Swift βασίστηκε σε στρατηγικές μάρκετινγκ για να χτίσει ένα ισχυρό και επιτυχημένο εμπορικό σήμα στη μουσική βιομηχανία. Καθ ‘όλη τη διάρκεια της καριέρας της, η βραβευμένη Αμερικανίδα τραγουδίστρια, τραγουδοποιός και επιχειρηματίας έχει επιδείξει μια έμφυτη ικανότητα να επανεφεύρει τον εαυτό της, να συνδέεται με τους φαν της και να παραμείνει μέσα στους πιο γνωστούς τραγουδιστές της μουσικής βιομηχανίας. 

Η καριέρα της σφυρηλατήθηκε σε μερικά βασικά στάδια. Η νεαρή Taylor Swift μεγάλωσε σε ένα αγρόκτημα στην Πενσυλβάνια. Πεπεισμένη για το μουσικό της ταλέντο σε ηλικία 14 ετών, μετακόμισε με την οικογένειά της στο Τενεσί το 2003 με στόχο να έρθει σε επαφή με μια δισκογραφική εταιρεία του Νάσβιλ. Η Big Machine Records υπέγραψε μαζί της για 13 χρόνια και το 2006 κυκλοφόρησε το πρώτο της single, μια country μπαλάντα με τίτλο «Tim McGraw». 

Αντιμετωπίζοντας το «χειρότερο σενάριο»

Το 2018, ένα χρόνο μετά την τεράστια επιτυχία του άλμπουμ της Reputation, η Taylor Swift έσπασε το συμβόλαιο με την δισκογραφική της εταιρεία για να υπογράψει με την Universal Music, θέτοντας τον όρο να διατηρήσει τα δικαιώματα σε όλους τους τίτλους που θα κυκλοφορούσε μαζί τους. Αυτό της επιτρέπει να διατηρεί τεράστια δύναμη πάνω στη βιομηχανία.

Η Big Machine Records αγοράστηκε από τον Scooter Braun, τον παραγωγό που ανακάλυψε τον Justin Bieber το 2008 (και τον οποίο ο τραγουδιστής κατηγόρησε για χειραγώγηση και παρενόχληση), το 2019. Η πώληση περιελάμβανε τον κατάλογο των πρώτων κομματιών της Taylor Swift. Για την τραγουδίστρια, αυτή η συναλλαγή ήταν «το χειρότερο σενάριο». Αφού ενημέρωσε τους θαυμαστές της μέσω του Tumblr ότι κανείς δεν την είχε ενημερώσει ότι ολόκληρη η καριέρα της επρόκειτο να πωληθεί, πήρε την απόφαση να ηχογραφήσει ξανά όλη τη μουσική που είχε χάσει.

Η Taylor Swift επανέκδωσε ένα προς ένα τα άλμπουμ που την έκαναν διάσημη, όπως το Red. Η καλλιτέχνης είχε ήδη πάνω από μια δεκαετία τεχνογνωσίας πίσω της και υποψιαζόταν ότι οι πολλοί θαυμαστές της θα ήταν πρόθυμοι να αγοράσουν όλα όσα είχε να προσφέρει χωρίς δισταγμό. Αλλά πώς πουλάτε στο κοινό κάτι που ήδη κατέχει και γνωρίζει;

Διάβασε τη συνέχεια στο Intronews.gr

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!