Γυρίσατε; Που θε έλεγε και η Καρέζη στην ταινία «Μις Διευθυντής»! Η επιστροφή από την άδεια δεν είναι το πιο εύκολο! Το να βρεις τους σωστούς ρυθμούς δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο! Μην απελπίζεσαι που γύρισες στο γραφείο κι ας ξέρω ότι σκέφτεσαι ακόμα το νησί, τα μπάνια, τα ποτά, τα ταβερνάκια και τα ειδυλλιακά ηλιοβασιλέματα (τα είπα όλα ναι!). Υπάρχουν κάποια tips που μπορείς να ακολουθήσεις (κι εγώ!)  για να γίνει πιο ομαλή η «μετάβαση» στην πραγματικότητα.

Κάνε την απαραίτητη προετοιμασία

Είναι σημαντικό η πρώτη ημέρα στη δουλειά να ξεκινήσει νωρίς (ξέρω πως δεν θες). Φυσικά, μετά από αρκετό καιρό εκτός προγράμματος δεν είναι εύκολο! Πρέπει να βάλεις τις σωστές βάσεις από το προηγούμενο βράδυ (όχι να πας σαν κι εμένα για ποτάκι)! Προσπάθησε να κάνεις unplug από τις ηλεκτρονικές σας συσκευές νωρίς και να διαβάσεις ένα βιβλίο ή να προγραμματίσεις λίγο την εβδομάδα που ξεκινάει. Με αυτό τον τρόπο θα μετριάσεις την κούραση του πρωινού ξυπνήματος και θα είσαι έτοιμη και πιο αποτελεσματική κατά την επιστροφή σου.

tips

Ξεκίνησε με πιο χαλαρούς ρυθμούς

Τα βαθιά νερά άσε τα για το νησί! Μην μπεις κατευθείαν στα βαθιά! Ενημερώσου για το τι έχει συμβεί στο γραφείο όσο έλειπες και έτσι δεν θα κάνεις κάποιον περιττό κόπο όταν επιστρέψεις. Ρώτησε τους συναδέλφους σου αν έχουν γίνει αλλαγές και προσπάθησε να μην γεμίσεις πολύ την πρώτη μέρα σου!

Βάλε σε τάξη τα emails σου

Δεν υπάρχει κάτι που να αποφεύγω περισσότερο στη ζωή μου από τα emails μου! Μόλις γυρίσεις να είσαι σίγουρη ότι θα είναι πολλά! Όταν τα ανοίξεις τον υπολογιστή δες ποια είναι τα πιο σημαντικά και δώσε σε αυτά προτεραιότητα! Να θυμάσαι ότι δεν θα χαθεί ο κόσμος αν δεν απαντήσεις σε όλα μονομιάς. Βάλε πρόγραμμα και μοίρασέ τα στις επόμενες ημέρες.

Κάνε τα διαλειμματάκια σου!

Για να μην «καείς» την πρώτη μέρα στη δουλειά κάνε τα απαραίτητα μικρά διαλείμματα, τα οποία θα σε βοηθήσουν να ξεκουράσεις το μυαλό σου για τα επόμενα tasks που έχεις! Μην σκεφτείς ότι θα ναι καλύτερο να τα κάνεις όλα μαζί για να τελειώσεις νωρίτερα! Το πιθανότερο είναι να κουραστείς και να μη βγει σωστά η δουλειά με αποτέλεσμα να αναγκαστείς να την ξανακάνεις. Οπότε κάνε μικρά διαλείμματα για να έχεις καθαρό μυαλό και σωστή κρίση!

tips

Διάβασε επίσης: 8 tips που θα σε βοηθήσουν να γίνεις πιο αποδοτική στη δουλειά σου

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!