Πολλές διάσημες γυναίκες έχουν δημιουργήσει τις δικές τους σειρές περιποίησης εκμεταλλευόμενες τόσο το όνομα τους όσο και την εμπειρία που έχουν συσσωρεύσει όλα αυτά τα χρόνια. Η Scarlett Johansson το 2022 ανακοίνωσε τη δημιουργία του δικού της brand με την επωνυμια The Outset.
Όμως, για τη διάσημη ηθοποιό το συγκεκριμένο εγχείρημα είναι πολλά περισσότερα από ένα ακόμα προσωπικό project. Είναι μια φιλόδοξη προσπάθεια που προέρχεται από μια προσωπική της ιστορία, τότε που ήταν 20 ετών και προσπαθούσε να απαλλαγεί από την ακμή, γεγονός που είχε επιδράσει και στην ψυχολογία της.
«Πάλευα με την ακμή στο πρόσωπό μου για πολύ καιρό. Όταν ήμουν πιο μικρή, τα περισσότερα μηνύματα ομορφιάς στόχευαν στο πώς θα “απογυμνώσεις” την επιδερμίδα από τα φυσικά της έλαια. Έτσι, η ρουτίνα που μου συνταγογραφούσαν πάντα και με την οποία αντιμετώπιζα την ακμή, βασιζόταν σε κρέμες που ξήραιναν την επιδερμίδα μου, ακόμη και σε χάπια και γενικά σε πράγματα που έκαναν detox.
Ο δερματικός φραγμός δεν ήταν μία φράση που θα άκουγε κανείς συχνά, έτσι, απλά είχα συνεχώς ερεθισμένο δέρμα και δεν μπορούσα να βρω πουθενά λύση. Έβγαζα συνέχεια σπυράκια. Ήταν κάτι σαν φαύλος κύκλος, και πάλευα συνέχεια με το θέμα της ακμής μέχρι να κλείσω τα 20 μου. Ήμουν τρομοκρατημένη ως προς το να ενυδατώνω την επιδερμίδα μου μιας και είχα το φόβο πως θα βγάλω ξανά σπυράκια», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Μετά από αυτό αποφάσισε να ακολουθήσει μια σταθερή ρουτίνα περιποίησης η οποία άλλαξε ριζικά και άμεσα το δέρμα της. «Μέσα σε μια εβδομάδα, το δέρμα μου άρχισε σιγά σιγά να επανορθώνεται. Ήταν τελείως διαφορετικό. Μου άλλαξε η ζωή».
Η ακμή επηρέασε σημαντικά τη διάθεση της Scarlett
Το να «παλεύει» κανείς με την ακμή, μπορεί πραγματικά να τον οδηγήσει στην κατάθλιψη. Μπορεί να επηρεάσει ολόκληρη την ημέρα, ολόκληρη την εβδομάδα του. Όταν βγαίνεις έξω και νομίζεις ότι σε κοιτούν όλοι, είναι ό,τι χειρότερο. Φυσικά, κάτι τέτοιο μεγεθύνεται τώρα, μιας και όλοι φωτογραφίζονται συνέχεια» εξηγώντας ότι η ακμή την έκανε να νιώθει άσχημα.
«Όταν ήμουν στην εφηβεία μου, δεν μιλούσαν πολύ για αυτό το θέμα και υπήρχε πάντα η άποψη πως είναι «dirty skin», κάτι που είναι πραγματικά απαίσιο» εξομολογείται στη συνέχεια, συμπληρώνοντας πως «προφανώς, τώρα, οι άνθρωποι έχουν μια πολύ πιο υγιή νοοτροπία ως προς αυτό το θέμα».
Διαβάστε επίσης:
Λάδι προσώπου: Τι προσφέρει στην επιδερμίδα και τα 5 καλύτερα της αγοράς