Θα νομίζεις ότι αστειεύομαι εμπλέκοντας το όνομα ενός από τους πιο κλασικούς οίκους κοσμημάτων με το iconic ζεύγος της R’n’B μουσικής σκηνής, αλλά η συγκεκριμένη συνεργασία είναι πέρα για πέρα αληθινή και πολλά υποσχόμενη!
Η Beyoncé και ο Jay-Z γίνονται οι νέοι ambassadors της Tiffany & Co., στο πλαίσιο μιας νέας στρατηγικής marketing της εταιρείας προκειμένου να δημιουργήσει ένα πιο σύγχρονο προφίλ. Πριν από το ισχυρό ζευγάρι που αυτήν τη στιγμή φιγουράρει στη λίστα με τους πιο επιδραστικούς celebrities σε ολόκληρο τον κόσμο, ο οίκος Tiffany & Co., είχε για κεντρικά πρόσωπα την Anya Taylor-Joy, την Tracee Ellis Ross, αλλά και την κόρη της Diana Ross.
Η συνεργασία του ζεύγους ανακοινώθηκε μέσα από τεύχος του Harper’s Bazaar. Η 39χρονη τραγουδίστρια μιμήθηκε το διάσημο χαρακτήρα της Όντρεϊ Χέπμπορν, Χόλι Γκολάιτλι στην ταινία της δεκαετίας του ‘60 «Πρόγευμα στο Tiffany’s», φορώντας ένα μαύρο μακρύ φόρεμα που αγκάλιαζε τις διάσημες καμπύλες της παρόμοιο με της Όντρει, ενώ πόζαρε στο πλευρό του άντρα της φορώντας το περίφημο Tiffany Diamond, (κίτρινο διαμάντι) των 128,54 καρατίων.
Αξίζει να σημειωθεί πως η Beyoncé είναι η πέμπτη γυναίκα μετά τη Mary Whitehouse, την Audrey Hepburn στο iconic “Breakfast at Tiffany’s”, τη Lady Gaga στα Oscars και την Gal Gadot στην ταινία “Death on the Nile”, που ένιωσε γύρω από τον λαιμό της αυτό το μυθικό κόσμημα, το οποίο εξορύχτηκε στη Νότια Αφρική το 1877.
Όσο για τον Jay-Z, φόρεσε το επίσης εμβληματικό-κόσμημα καρφίτσα «Bird on a Rock» του Jean Schlumberger και φυσικά δεν ήταν μόνο αυτά τα πανάκριβα πετράδια που χρησιμοποιήθηκαν στην καμπάνια. Το ζευγάρι ποζάρει μπροστά από έναν πίνακα ιδιωτικής συλλογής του γνωστού ζωγράφου Jean-Michel Basquiat, με τίτλο “Equals Pi”.
Ο πίνακας παρουσιάζεται για πρώτη φορά παγκοσμίως και σύμφωνα με τους υπεύθυνους της καμπάνιας, ταίριαζε άψογα στην αφήγηση και το love story του διάσημου ζευγαριού.
Φέρει τον τίτλο Equals Pi, χρονολογείται από το 1982 και ο οίκος πολυτελών κοσμημάτων τον αγόρασε πρόσφατα από συλλέκτη. Πλέον θα βρίσκεται στο κατάστημα του οίκου στη Νέα Υόρκη, οδηγώντας την έννοια «Tiffany Blue» σε επόμενο επίπεδο.
Φωτογραφικό υλικό από την καμπάνια που τιτλοφορείται ως “About Love” -συμπεριλαμβανομένων μερικών που δημοσιεύτηκαν στο Instagram της Beyoncé- τυγχάνουν ήδη τεράστιου θαυμασμού στα social media, τόσο για το εντυπωσιακό αποτέλεσμα όσο και για την ιστορική στιγμή που απεικονίζουν.
Σύμφωνα με το High Snobiety, ο οίκος Tiffany, που βρίσκεται πλέον υπό την ομπρέλα της LVMH, δοκιμάζει νέες στρατηγικές marketing σε μια προσπάθεια να ανανεώσει το προφίλ του. Μάλιστα, η εταιρία ανέφερε ότι θα κυκλοφορήσει μια ταινία σε σκηνοθεσία Emmanuel Adjei -συμμετείχε στο visual άλμπουμ “Black Is King” της Beyoncé- με μια επανέκδοση του «Moon River» με τα φωνητικά της ίδιας. Το τραγούδι γράφτηκε για την Audrey Hepburnστο “Breakfast at Tiffany’s”, και εμείς απλά ανυπομονούμε να το απολαύσουμε.