Ο οίκος Balenciaga διχάζει τις τελευταίες μέρες με την καινούργια συλλογή παπουτσιών Paris sneakers τα οποία έχουν φτιαχτεί από λευκό «κατεστραμμένο» και «λερωμένο» cotton. Φαίνεται σαν να τα έχεις φορέσει χιλιάδες φορές όμως είναι εντελώς καινούργια και η αίσθηση του παλιού είναι αποτέλεσμα επεξεργασίας.

Τις εικόνες του νέου sneaker που λανσάρει ο οίκος, τράβηξε ο φωτογράφος Leopold Duchemin για το brand και έγιναν viral μετά την παρουσίαση της Δευτέρας. Τα φθαρμένα, σκισμένα και γενικώς ταλαιπωρημένα παπούτσια έχουν διχάσει το internet σχετικά με το γιατί ο οίκος αποφάσισε να κυκλοφορήσει κάτι κατεστραμμένο έστω και φαινομενικά αλλά και για το ποιος θα δώσει $1850 (1500€) για να τα αγοράσει!

Σύμφωνα με τον οίκο, δεν θα πωλούνται όλα τα sneakers της σειράς στα $1,850 αλλά μόνο 100 κομμάτια “extra destroyed”  που ανήκουν στην limited edition. Η συλλογή θα κυκλοφορήσει και ευρέως με μη limited κομμάτια που θα πωλούνται $625 ανάλογα και με το σχέδιο.

Στο δελτίο τύπου, το brand με έδρα το Παρίσι είπε ότι οι φωτογραφίες της καμπάνιας δείχνουν τα παπούτσια «εξαιρετικά φθαρμένα, λερωμένα και βρώμικα». Ουσιαστικά ο οίκος θέλει να περάσει το μήνυμα ότι «τα sneakers είναι για πάντα», με αφορμή τη συζήτηση που έχει ξεκινήσει για το πόσο επιβλαβής είναι η fast fashion industry για το περιβάλλον! Βέβαια το να δώσεις $1850 ή έστω $650 για να αποδείξεις κάτι είναι λίγο μάταιο γιατί μπορείς πολύ απλά να βάλεις τα παλιά σου που και παλιά είναι, και φθαρμένα και λερωμένα και κοστίζουν κάτω από 100€!

Άλλοι πάλι χαιρετίζουν την ευφυία του Demna Gvasalia, του Γεωργιανού καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου ο οποίος έχει απομακρυνθεί από την αισθητική του ιδρυτή της Cristobal Balenciaga και δεν δημιουργεί απλά ρούχα αλλά προωθεί μια φιλοσοφία. Πειραματίζεται με διαφορετικά στιλ, οι περισσότερες εμφανίσεις celebrities με Balenciaga κάνουν fashion statements και του αρέσει να δημιουργεί “το νέο”, να είναι πρωτοπόρος. Βέβαια το τμήμα υψηλής ραπτικής είναι εκτός των πειραματισμών.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Demna προκαλεί! Το 2017 λάνσαρε μια τσάντα που κόστιζε $2.145 και θύμιζε πολύ την τσάντα του Ikea που κοστίζει 99 cents.

Όπως και να έχει το old shoe trend πήγε σε άλλο επίπεδο μετά την παρουσίαση του οίκου και μάλλον τώρα μιλάμε για υπερβολή. Θα δείξει από τα αποτελέσματα αν μιλάμε για μια έξυπνη κίνηση marketing που αξίζει τον επαινέσουμε ή όχι! Είτε έτσι είτε αλλιώς, ο Demna και ο οίκος Balenciaga έκαναν για άλλη μια φορά τον κόσμο να μιλάει και να κάνει debate αναφορικά με το brand, αναμφίβολα προσελκύοντας πολλούς και δημιουργώντας συνεχώς συζητήσεις.

Διάβασε επίσης: Gigi Hadid X Frankies bikinis: Η πιο ανέμελη συνεργασία που θα λατρεύουμε να φοράμε

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!