Οι Αμερικανοί απλά δεν χορταίνουν τον οίκο Louis Vuitton. Mε έσοδα 71,5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021, ο θρυλικός γαλλικός οίκος μπορεί να ευχαριστήσει εν μέρει την πανδημία που τον έκανε την πιο περιζήτητη μάρκα πολυτελείας στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.
Τι φορούν οι Αμερικάνοι και τι Ευρωπαίοι;
Τα ευρήματα προέρχονται από μια μελέτη της διαδικτυακής γκαλερί τέχνης SINGULART, η οποία εξέτασε δεδομένα αναζήτησης από το 2018 έως το 2021 για να δει πού αυξήθηκε το ενδιαφέρον για 42 επώνυμους οίκους. Ο γαλλικός οίκος ήταν στην κορυφή του χάρτη των σχεδιαστών τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Ευρώπη, με 28 χώρες να αποκαλούν το brand “αγαπημένo”!
Louis Vuitton: O βασιλιάς των brands
Εκτός από τον οίκο Louis Vuitton, o οίκος Dior είναι επίσης εξαιρετικά δημοφιλής σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς βρίσκεται σε δεύτερη «μοίρα» στο 62% των πολιτειών, ιδιαίτερα στη Φλόριντα, τη Μασαχουσέτη, τη Νέα Υόρκη και την Πενσυλβάνια. Ο οίκος σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση στις αναζητήσεις του στην Καλιφόρνια, με αύξηση εσόδων άνω του 1,1 εκατομμυρίου κατά την τετραετία.
Άλλοι οίκοι όπως ο Gucci, ο Valentino και ο βρετανικός Burberry, θεωρήθηκαν επίσης δημοφιλείς από τις αμερικανικές πολιτείες.
Πώς “μοιράζεται” η ζήτηση;
Στην Ευρώπη, η Ισλανδία αγαπάει πολύ το brand Hugo Boss, ενώ ο οίκος Hermès είναι πρώτος στις προτιμήσεις των Γερμανών.
Ωστόσο, ο Louis Vuitton έχει τα πρωτεία στις προτιμήσεις Γάλλων και Ιταλών. Επίσης η φίρμα Balenciaga, πρόσφατα βρέθηκε στην κορυφή του Lyst, ως η πιο περιζήτητη εταιρεία ρούχων στον κόσμο.
Είναι ενδιαφέρον ότι, ενώ ευρωπαϊκές εταιρείες όπως η Louis Vuitton και ο Dior ήταν οι ξεκάθαρες αγαπημένες των Αμερικανών, η αγάπη δεν ήταν απαραίτητα ανταποδοτική: μόνο τρεις αμερικανικές μάρκες — Marc Jacobs, Ralph Lauren και Tom Ford — μπήκαν στις τελικές λίστες, σύμφωνα με τη έρευνα.