Ήταν το 2019, όταν η Kim Kardashian δημιούργησε το brand ρούχων Skims, κερδίζοντας γρήγορα την προτίμηση των φαν της και όχι μόνο. Πρόσφατα μάλιστα, το brand της σταρ συνεργάστηκε με τον Ιταλικό οίκο Fendi, για μια μοναδική συλλογή, που έγινε sold-out σχεδόν αμέσως.

Kim Kardashi

Σε όλα αυτά όμως, έρχεται να προστεθεί η πρώτη συλλογή swimwear του brand Skims, που μόλις ανακοινώθηκε. Τα 19 διαφορετικά στιλ μαγιό για γυναίκες, που κυκλοφορούν σε επτά αποχρώσεις, συνδυάζουν το sexiness και το minimal. H συλλογή μαγιό που έχει σχεδιαστεί για να νιώθουν οι γυναίκες άνετα μέσα και έξω από το νερό, είναι διαθέσιμη από σήμερα 18 Μαρτίου και μάλιστα σε μία μεγάλη γκάμα μεγεθών. Η συλλογή θα περιλαμβάνει 19 στιλ mix-and-match σε επτά χρώματα, συμπεριλαμβανομένων των χαρακτηριστικών αποχρώσεων της μάρκας στον τόνο του δέρματος. Oι τιμές θα ξεκινούν από 32 δολάρια και θα φτάνουν τα 108 ενώ τα μεγέθη έχουν πολύ μεγάλη ποικιλία επίσης.

Kim Kardashi

Το να πούμε ότι οι fans του brand είναι ενθουσιασμένες, είναι λίγο. Σύμφωνα με το Instagram της μάρκας, το SKIMS Swim είναι το πιο πολυαναμενόμενο λανσάρισμα της μάρκας μέχρι σήμερα. Και δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς το γιατί. Με την τεχνογνωσία του στον κόσμο των ρούχων – για να μην αναφέρουμε την προσιτή τιμή τους και την ικανότητα του brand να δημιουργεί διαχρονικά στιλ που αγκαλιάζουν τι καμπύλες- στηρίζουν και κολακεύουν κάθε σιλουέτα.

Kim Kardashi

“Είμαι τόσο ενθουσιασμένη που λανσάρω το SKIMS Swim – ξέρω ότι οι πελάτες μας το ήθελαν αυτό από εμάς εδώ και πολύ καιρό”, δήλωσε η Kim, η οποία φωτογραφήθηκε φορώντας τα κομψά μαγιό πρώτη για την καμπάνια.

“Αφιερώσαμε πραγματικά χρόνο για να βεβαιωθούμε ότι προσφέρουμε τις καλύτερες λύσεις για τους πελάτες μας. Η αγορά μαγιό πρέπει να είναι διασκεδαστική και εύκολη, ωστόσο τρομάζει τόσες πολλές γυναίκες. Ήθελα να το αλλάξω αυτό και να κάνω τη διαδικασία όσο το δυνατόν πιο απλή παρέχοντας μια πλήρη γκαρνταρόμπα κολύμβησης τόσο για μέσα όσο και έξω από το νερό. Υπάρχει πραγματικά κάτι εδώ για όλους – είτε προτιμάτε ένα πιο καλυμμένο στιλ είτε σας αρέσει κάτι πιο αποκαλυπτικό».

Kim Kardashi

«Ήταν σημαντικό το λανσάρισμα μιας τόσο πολυαναμενόμενης κατηγορίας να είχε απήχηση στους πελάτες μας με τον τρόπο που περιμένουν, με έμφαση στην εφαρμογή, την άνεση και την ευελιξία», δήλωσε ο συνιδρυτής της SKIMS, Jens Grede. «Όπως και με άλλες κατηγορίες μας, όπως το Lounge, το σχέδιο επιτυχίας μας υπαγορεύεται σε μεγάλο βαθμό από τους πελάτες μας και στόχος μας είναι να ξεπεράσουμε τις προσδοκίες τους» τονίζει ο Grede.

Διάβασε ακόμα: Skims x Fendi: Η Kim Kardashian κατάφερε να “μπει” στις μεγάλες πασαρέλες

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!