Η ψηφιακή μόδα είναι πλέον γεγονός και η H&M πάντα πρωτοπόρος (σε συνεργασία με την Dress-X) ανακοίνωσε τη νέα εικονική της συλλογή.
Μαζί της η ηθοποιός και οπαδός της βιωσιμότητας Maisie Williams, η οποία είναι από το 2019 το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας.
Με αφορμή την είσοδό της στον κόσμο της ψηφιακής μόδας, η H&M, ξεκίνησε στις 10 Ιανουαρίου διαγωνισμό μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της, όπου οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν ένα σύνολο με την υπογραφή της.
Οι τρεις νικητές του διαγωνισμού θα μπορούν να επεξεργαστούν τα ψηφιακά ρούχα της H&M σε ψηφιακές εικόνες του εαυτού τους.
Η Dress-X (ηγέτης στον τομέα της virtual fashion), έχει προβλέψει ότι αν αντικαταστήσουμε το 1% της φυσικής ένδυσης με ψηφιακά ρούχα, το ετήσιο αποτύπωμα άνθρακα της βιομηχανίας της μόδας θα μειωθεί κατά 35 εκατομμύρια τόνους, που είναι ίσο με τις συνολικές εκπομπές άνθρακα που παρήγαγε η Δανία το 2017.
Σύμφωνα με τους στόχους βιωσιμότητας της μάρκας, τα looks της συλλογής θα είναι διαθέσιμα μόνο ως έπαθλο για το διαγωνισμό και δεν θα πωλούνται ή θα κατασκευάζονται. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα δημιουργηθούν απορρίμματα, μια που δεν θα υπάρξει συσκευασία ή μεταφορά!
Όσοι συμμετέχουν στον διαγωνισμό καλούνται να βρουν ένα καινοτόμο όνομα για μια από τις εμφανίσεις αυτές και να υποβάλουν την ιδέα στην σχετική ηλεκτρονική σελίδα. Η τελική ημερομηνία για τις δηλώσεις συμμετοχής είναι η 31η Ιανουαρίου.
Μια κριτική επιτροπή θα επιλέξει τρεις νικητές που θα λάβουν ο καθένας μια ψηφιακά προσαρμοσμένη εικόνα του εαυτού τους με το εικονικό του ένδυμα. Οι παραλήπτες θα μπορούν να μοιράζονται την εικόνα, μαζί με κινούμενα εφέ, μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Δες περισσότερα για το διαγωνισμό εδώ