Όπως ολόκληρος ο πλανήτης, έτσι και ο χώρος της μόδας δέχτηκε ένα γερό πλήγμα με τον Covid. Τα Fashion Brands σταμάτησαν να παράγουν στους ρυθμούς που συνήθιζαν, τα shows απαγορεύτηκαν, ενώ οι πωλήσεις έκαναν βουτιά καθώς άλλαξαν οι αγοραστικές ανάγκες των καταναλωτών.

Παρ’ όλες τις αντιξοότητες, πολλά ήταν τα brands που κατάφεραν να ξεχωρίσουν, μέσω των social media  και θα πρωταγωνιστήσουν το 2022 

The Attico

Με πιστές ακολούθους την Haily Bieber και την Dua Lipa, η απότομη επιτυχία του brand δεν είναι τυχαία. Η Lipa μάλιστα φόρεσε το υπέροχο μπικίνι με zebra print στο μουσικό της βίντεο “Love Again” με αποτέλεσμα η ζήτηση να ανέβει στο 224% από την κυκλοφορία του τον Ιούνιο. To  The Attico είναι ιταλικό brand, γέννημα των Gilda Ambrosio και Giorgia Tordini. Η βάση του βρίσκεται στο Μιλάνο και οι κολεξιόν του εκφράζουν διαφορετικά στοιχεία κάθε φορά: τη μία είναι τολμηρές και οργιώδης και την άλλη συγκρατημένες και ήρεμες. Οι δημιουργοί του ήθελαν να του δώσουν τον χαρακτήρα του modern vintage:

«Σχεδιάζουμε ρούχα για δυνατές, ζωηρές και μοναδικές γυναίκες, που απολαμβάνουν τη ζωή και τη ζουν στο έπακρο».

Πρόκειται για ένα brand που θα μας απασχολήσει αρκετά τα επόμενα χρόνια.

Maximilian

Ο Maximilian Davis μεγάλωσε στο Μάντσεστερ της Αγγλίας, και έμαθε να ράβει στα 6 του μαζί με τη γιαγιά του. Από μικρός μεγάλωσε με την πεποίθηση ότι μπορεί  να φτιάχνει ρούχα που τον εκφράζουν. Όταν αποφάσισε το 2019 να δημιουργήσει μια μικρή συλλογή με μόλις 6 looks, δεν περίμενε αυτό που θα ακολουθούσε!  Αν και ήρθε η πανδημία που ουσιαστικά ακύρωσε τα σχέδιά του, ο Maximilian κατάφερε να κλείσει συμφωνία με την πλατφόρμα Fashion East η οποία προώθησε τη δουλειά του, που μετρούσε πλέον 18 looks. Μάλιστα, αφότου φόρεσε η Michaela Coel μια δημιουργία του για τα BAFTAs τον Απρίλιο, τα searches στη Google είχαν 49% αύξηση. Πλέον έχει πελάτες όπως η Naomi Cambell, η Rihanna και ο Asap Rocky.

Heaven by Mark Jacobs

Ο Marc Jacobs αποφάσισε να λανσάρει την Nostalgia-heavy σειρά μόδας τον Σεπτέμβριο του 2020 με στόχο να καταφέρει να προσεγγίσει το νεανικό κοινό του Tik Tok και της Gen Z γενιάς! Προσπαθώντας να ακολουθήσει τα προτάγματα της νέας γενιάς σε ό,τι έχει να κάνει με το περιβάλλον, χρησιμοποιεί σχεδόν μόνο ανακυκλώσιμα υλικά ενώ έχει δημιουργήσει stockists χώρους σε όλο τον κόσμο. Οι συλλογές του θυμίζουν λίγο  ‘90s, συνδυασμένες με το σήμερα, κρατώντας όμως την πάντα ανατρεπτική και συνάμα chick  υπογραφή του.

SKIMS

Αν δεν ξέρει η Kim Kardashian να λανσάρει καινούργια συλλογή, τότε ποιος ξέρει; Η συλλογή της «Shapewear solutions» έντυσε τη γυναικεία ομάδα της Αμερικής στους Ολυμπιακούς αγώνες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, μια κίνηση ομολογουμένως πολύ έξυπνη καθώς ανέβασε τη δημοτικότητα του brand κατά 112% μέσα σε 48 ώρες! Να θυμίσουμε και τη συνεργασία με τον τεράστιο οίκο Fendi, Fendi X SKIMS στα τέλη του Οκτωβρίου όπου εκτόξευσε το brand της Kardashian στην κορυφή ενώ, η τηλεπερσόνα κατάφερε να μπει στα «χωράφια» των μεγάλων brand. 

Stefania Vaidani

H Στεφανία Βαϊδάνη γεννήθηκε στην Ελλάδα, στα όμορφα αθηναϊκά προάστεια. Σπούδασε στο Marangoni Fashion School στο Μιλάνο κι από νωρίς ξεχώρισε για τις ρομαντικές δημιουργίες της που στόχο έχουν να εκφράσουν τη γυναικεία δυναμική και αισθητική. Η σκέψη πίσω από το brand ήταν να δημιουργήσουν (μαζί με την CEO της εταιρείας Nadia Gkartzonika) ρούχα με υψηλά στάνταρ στη σχεδίαση αλλά σε τιμές που δεν είναι εξωφρενικές. Αν ψάξει κανείς στο site της θα ανακαλύψει συλλογές για όλες τις περιστάσεις και μοναδικά ρούχα που αξίζει να επενδύσει κανείς. Τέλος, ακλουθώντας τους κανόνες του Sustainability χρησιμοποιεί vegan leather, οργανικό βαμβάκι και ανακυκλωμένα υφάσματα που συνθέτουν το 99% των συλλογών της.

Διαβάστε επίσης: 4+1 κομμάτια αγαπημένων celebrities που ζηλέψαμε πολύ

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!