Αιγές, η πρώτη πόλη των Μακεδόνων και πυρήνας του αρχαίου βασιλείου τους, το σημείο εκκίνησης του ταξιδιού του Μέγα Αλέξανδρου για την κατάκτηση της οικουμένης. Το Ancient Kallos, ανοίγει το κεφάλαιο Αιγές και η capsule συλλογή του για το Φ/X ’23-’24 γίνεται η πύλη για την ανακάλυψη της βαρυσήμαντης ιστορίας, του βίου και του πολιτισμού της βασιλικής, μακεδονικής μητρόπολης.
Ο τόπος του Φιλίππου και του Αλεξάνδρου, της Ευρυδίκης και της Ολυμπιάδας, το Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς όπως έχει ανακηρυχθεί από την UNESCO, οι Αιγές έρχονται να απηχήσουν τον πλούτο τους σε δημιουργίες λιτού λυρισμού.
Εκστατικές μπροστά στους αρχαιολογικούς ταφικούς θησαυρούς, στα χειροτεχνήματα υψηλής καλλιτεχνικής αξίας, αλλά και στα «άσημα» κεραμικά καθημερινής χρήσης που εκτίθενται με τρόπο εξαίσιο στο νέο Μουσείο Αιγών, οι δημιουργοί του Ancient Kallos μεταφέρουν τις αγαλματένιες σιλουέτες κεραμικών ειδωλίων της συλλογής του Μουσείου στο ύφασμα και οι μελανόμορφες σιλουέτες «κατακτούν» τις λευκές, βαμβακερές ποπλίνες. Άλλοτε στη μορφή tiered φορεμάτων και άλλοτε κομψών τοπ, δίνοντας έμφαση στη μέση ή στον έναν ώμο με την προσθήκη μιας υποβλητικής μαύρης κορδέλας, αυτές οι printed δημιουργίες μετατρέπονται στα wow pieces της συλλογής.
Το χρυσό στεφάνι ελιάς, «δανεισμένο» από τη συλλογή κοσμημάτων του Μουσείου Αιγών, αποδομείται και τα φύλλα του πρωταγωνιστούν ως επαναλαμβανόμενα μοτίβα επάνω σε ένα κρεπ σατέν relaxed pajama set ή ένα σοφιστικέ μίντι φόρεμα, το πλισέ του οποίου φέρνει τους ώμους στο επίκεντρο της προσοχής. Την ίδια στιγμή, ατόφια η εκδοχή του στεφανιού κεντιέται με χρυσό νήμα επάνω σε μπλούζες από αραχνοΰφαντη γάζα ή ελαφρύ μαλλί merino. Κομμάτια που κατέχουν τον τίτλο των forever pieces αφού μεταβιβάζονται με άνεση από εποχή σε εποχή. Κρεμ, off-white, γκρι, λευκό και μαύρο είναι οι αποχρώσεις που επιλέγονται γι αυτή τη σειρά των basic κομματιών, υπενθυμίζοντας πως στο διαχρονικό κλειδώνεται, πάντα, η ανάμνηση.
Το αφήγημα των «Αιγών» συνεχίζεται με μια σειρά ενδυμάτων που αποτυπώνουν με ενάργεια την ευρωστία της πόλης επάνω στις περίτεχνες πτυχώσεις των φορεμάτων και στη σοφιστικέ δομή των παλτό. Έντονα πλισέ, που όμως διατηρούν την ηρεμία του συνόλου, τραβούν τα βλέμματα κυρίως στον κορμό και στα μανίκια. Πράσινο του βασιλικού, πορτοκαλί της τερακότα, navy blue, εκτυφλωτικό σμαραγδί και αισθησιακό μπορντό, όπως το σπάνιο πορφυρό χρυσοκέντητο ύφασμα που τύλιγε τα οστά της βασίλισσας Μήδας και εκτίθεται στο Μουσείο, χαρίζουν την αίγλη τους σε εντυπωσιακά μάξι φορέματα, μίνι στη μορφή τουνίκ και τούλινα πουά.
Στα πανωφόρια, μέσα από τις λιτές γραμμές «διαβάζουμε» τον τρόπο που το Ancient Kallos βλέπει τις Αιγές, τη βασιλική μητρόπολη των Μακεδόνων. Wrap παλτό από μάλλινο, διακριτικό μπουκλέ με ομοιόχρωμη ζώνη και εξωτερικές τσέπες σε navy blue, γαλάζιο του ουρανού και κόκκινο του κερασιού στέκονται πλάι σε εκείνο το κλασικό κρεμ με την contrast μαύρη ζώνη που θα φοριέται για πάντα. Στο θέμα κάπα, η Ancient Kallos διατηρεί την παράδοση με το μακρύ κασκόλ που τυλίγεται γύρω από τον λαιμό και τα φινιρίσματα από κορδόνι να υπογραμμίζουν τη γεωμετρία της.
Και επειδή τα κοσμήματα, αποτελούσαν πάντα ένα σημαντικό κομμάτι του brand, η πλούσια συλλογή του Μουσείου Αιγών γίνεται πηγή έμπνευσης για μια σειρά από heritage κοσμήματα σύγχρονης αισθητικής. Τα νομίσματα, αυτοί οι θησαυροί εν σμικρώ, μετατρέπονται σε επιβλητικά κρεμαστά σκουλαρίκια. Ένας γελαστός ήλιος -ενδεχομένως ο προάγγελος του χρυσού αστεριού της Βεργίνας και έμβλημα του λαμπρού μακεδονικού πολιτισμού- παίρνει τη θέση ενός παντατίφ, ο όφις «τυλίγεται» γύρω από τα δάχτυλα σε εντυπωσιακά δαχτυλίδια και το στεφάνι ελιάς, σύμβολο νίκης, μετατρέπεται σε μια πόρπη που αποτυπώνει ανάγλυφα την ευμάρεια της περιοχής.