Πίσω από την OMONYMA βρίσκεται ο Γιάννης Μητσοκάπας, φυσικοθεραπευτής και δάσκαλος yoga εδώ και μία δεκαετία, ο οποίος μέσα από την επαφή του με τον χώρο καθημερινά διέγνωσε τις ανάγκες που προκύπτουν στους ασκούμενους.

Θέλει να δημιουργήσει τις καλύτερες συνθήκες άσκησης για κάθε ασκούμενο, ένα εύφορο… έδαφος για όσους επιλέγουν να γυμνάσουν το σώμα τους μέσα από το μονοπάτι της αρμονίας και της ισορροπίας. Στόχος άλλωστε της OMONYMA, εταιρείας στρωμάτων yoga και αξεσουάρ από τη Θεσσαλονίκη, ήταν από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής της πριν από έναν χρόνο η δημιουργία εύχρηστων και πρακτικών προϊόντων που θα διευκολύνουν όσους κάνουν yoga, pilates ή ασχολούνται με άλλες μορφές γυμναστικής.

Με τα στρώματα ως ναυαρχίδα και με τα υπόλοιπα αξεσουάρ της, όπως οι τσάντες τους, τα θερμός, τα refresher τόσο για τον καθαρισμό του στρώματος όσο και για την αναζωογόνηση του προσώπου, να συμπληρώνουν την προϊοντική της γκάμα, η OMONYMA βρίσκεται σήμερα σε 16 σημεία πώλησης ανά την Ελλάδα –studio yoga και γυμναστήρια- ενώ φτάνει στo κοινό και μέσω του e-shop της.

OMONYMA

Η ιδέα και η βελτιωμένη εμπειρία άσκησης

Το πάχος και οι διαστάσεις των στρωμάτων ήταν θέματα που απασχολούσαν τους ασκούμενους κατά την άσκηση και έδωσαν στον Γιάννη Μητσοκάπα το έναυσμα να σκεφτεί πώς θα μπορούσε να συμβάλει για να βελτιώσει την εμπειρία της γυμναστικής.

Στο πλαίσιο αυτό, όπως λέει στη Voria, τα στρώματα της OMONYMA έχουν μεγαλύτερο ύψος και πλάτος από αυτά που κυκλοφορούν στην αγορά (1,83Χ68 εκατοστά) και δίνουν στον ασκούμενο μεγαλύτερη ελευθερία και ευελιξία κινήσεων, ενώ διαθέτουν και μεγαλύτερο πάχος, 4,5 χιλιοστών, ώστε να μην ενοχλούνται τα γόνατα, σύνηθες πρόβλημα με τα λεπτά στρώματα. Είναι δε αντιολισθητικά και κυκλοφορούν σε πολλά χρώματα, που όμως δεν αποσπούν την προσοχή κατά τη διάρκεια της γυμναστικής.

Χαρακτηριστικό των στρωμάτων είναι επίσης το γραφικό που αναπτύσσεται στην επιφάνειά τους, ένα σύμπλεγμα γραμμών που δεν έχουν ρόλο μόνο αισθητικό, αλλά και λειτουργικό, καθώς βοηθούν, μεταξύ άλλων, στην ευθυγράμμιση του σώματος. Δεν είναι τυχαίο πως για τον σχεδιασμό του συγκεκριμένου γραφικού απαιτήθηκε εργασία ενάμισι έτους από την Ελισσάβετ Χάμου, που είναι και η υπεύθυνη σχεδιάστρια των στρωμάτων στην ομάδα της OMONYMA, όπου συμμετέχει και η Βούλα Γεωργουλά για τον σχεδιασμό των τσαντών.

Επόμενος στόχος της εταιρείας, αφού εδραιώσει την παρουσία της στην ελληνική αγορά, είναι η προσέγγιση και του εξωτερικού και δη των ευρωπαϊκών αγορών, όπου για την ώρα έχει φτάσει μεμονωμένα μέσω του e-shop της και σε χώρες όπως η Ελβετία, η Γερμανία και η Αγγλία. Επίσης, σχεδιάζει ήδη το νέο της γραφικό για τα στρώματά της, με νέες λειτουργικότητες, ενώ ετοιμάζεται να μπει και στο κομμάτι της ένδυσης για τη yoga και όχι μόνο.

OMONYMA

Η OMONYMA όμως θέλει να αφήσει με τη λειτουργία της και κοινωνικό αποτύπωμα. Έτσι, ξεκίνησε τις δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης με τη διοργάνωση μιας πεζοπορικής εξόρμησης, τα έσοδα της οποίας κατευθύνθηκαν σε φιλοζωϊκούς σκοπούς, ενώ μελλοντικά θέλει να προσφέρει με κάθε δυνατό τρόπο.

«Πιστεύω πολύ στην ιδέα και στην ομάδα της OMONYMA. Άλλωστε, από την πρώτη στιγμή θέλησα να δώσω το βήμα στον κάθε έναν σχεδιαστή να βρει τη φωνή του και να εκφραστεί. Ακόμα και το όνομα της εταιρείας εκφράζει την κοινή μας φιλοσοφία» λέει ο Γιάννης Μητσοκάπας.

OMONYMA
Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!