Το brand ESSEX, ακολουθώντας διαρκώς τις νέες τάσεις, πρωτοπορεί, παρουσιάζοντας την 1η ΑΙ (Artificial Intelligence) digital καμπάνια στην κατηγορία των απορρυπαντικών. Η πρωτοποριακή φύση της νέας καμπάνιας του ESSEX, το οποίο ανήκει στο χαρτοφυλάκιο της ROLCO, συνδέεται άρρηκτα με τη φιλοσοφία της εταιρείας για συνεχή εξέλιξη και καινοτομία, κάτι που αποτυπώνεται και στις προηγμένες συνθέσεις υψηλής αποτελεσματικότητας των προϊόντων ESSEX.

Στη νέα, εντελώς διαφορετική από τις συνηθισμένες καμπάνια που έχει δημιουργηθεί  εξολοκλήρου ψηφιακά, κάνοντας χρήση τελευταίας τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης «πρωταγωνιστεί» η σύγχρονη ντουλάπα, που είναι μοναδική, όπως ακριβώς και η προσωπικότητα του κάθε ανθρώπου. Η ντουλάπα μας και οι στιλιστικές μας επιλογές αποκαλύπτουν πολλά για τον καθένα μας, καθώς αντικατοπτρίζουν τους στόχους που θέτoυμε, τα όνειρα που κυνηγάμε, τον τρόπο που επιλέγουμε να παρουσιαστούμε στον κόσμο. Η κάθε ντουλάπα είναι ξεχωριστή, όπως ακριβώς και η κάθε προσωπικότητα. Το ESSEX προσφέρει την απόλυτη λύση καθαριότητας, εξασφαλίζοντας ότι τα ρούχα θα είναι αποτελεσματικά καθαρά, έτοιμα να υποστηρίξουν κάθε στόχο και όνειρο!

Από το 1970, το ESSEX διατηρεί την υπόσχεσή του για κορυφαία αποτελέσματα, μέσα από καινοτόμα προϊόντα. Το ESSEX Multi, με τεχνολογία ενζύμων & ενεργού οξυγόνου, αντιμετωπίζει ακόμα και τους πιο δύσκολους λεκέδες, ενώ το ESSEX Touch προσφέρει άρωμα που διαρκεί για ημέρες χάρη στην τεχνολογία aroma encapsulation.

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!