Το tailoring ήταν πάντα στην καρδιά του σχεδιαστικού DNA της BOSS και η αίσθηση αυτοπεποίθησης που προκαλεί, ενισχύει το βασικό motto του brand, Be Your Own BOSS. Στο fashion show Fall/Winter 2023, το οποίο παρουσιάστηκε σε περισσότερους από 1.000 καλεσμένους στο συνεδριακό κέντρο Allianz MiCo του Μιλάνου στις 22 Σεπτεμβρίου, η BOSS επαναφέρει την κληρονομιά της μέσα από έναν απόλυτα σύγχρονο φακό.

BOSS

Mε βάση το θέμα της συλλογής, “CorpCore”, ο χώρος του show μεταμορφώθηκε σε BOSS Techtopia: έναν εφήμερο χώρο εργασίας και μία όαση ηρεμίας και εργονομικού σχεδιασμού, όπου οι ανάγκες του σώματος και του μυαλού ενοποιούνται άψογα. Συνδυάζοντας τα θαύματα των τεχνολογιών που αλλάζουν τα σημερινά δεδομένα, όπως η ρομποτική, με τους καταπράσινους χώρους, η BOSS Techtopia παρουσίασε μια ήρεμη ατμόσφαιρα και μια θετική εικόνα για το αύριο.

BOSS

Εδώ, στη διασταύρωση της ανθρωπότητας και της τεχνολογίας, συναντάμε τη Sophia: το αποκορύφωμα της BOSS Techtopia. Δημιουργημένη από την Hanson Robotics με έδρα το Χονγκ Κονγκ, η Sophia αντιπροσωπεύει μερικές από τις πιο προηγμένες τεχνολογίες ρομποτικής στον κόσμο. Η αυθεντική «πολίτης» ρομπότ, Sophia, επάνδρωσε την είσοδο στο BOSS fashion show, αλληλοεπιδρώντας με τους καλεσμένους χάρη στην ικανότητά της να αναγνωρίζει πρόσωπα, χειρονομίες – ακόμη και να καταγράφει τις ανθρώπινες συναισθηματικές εκφράσεις κατά τη συζήτηση. Σε μια απροσδόκητη ανατροπή, η Sophia καθόταν σε ένα γραφείο στην πρώτη σειρά και παρακολουθούσε τα μοντέλα καθώς έβγαιναν στο runway.

Μετά το σουρεαλιστικό καλωσόρισμα από τη Sophia, οι καλεσμένοι εισήλθαν στον χώρο της BOSS Techtopia μέσω τούνελ, γεμάτα ολογράμματα σε φυσικό μέγεθος που προσέφεραν πολύγλωσσους χαιρετισμούς, οδηγώντας σε ένα μαγευτικό, γεμάτο οθόνες λόμπι. Από το λόμπι, οι παρευρισκόμενοι είχαν πρόσβαση στον εντυπωσιακό χώρο του runway, ο οποίος συνδύαζε τον παραδοσιακό εξοπλισμό γραφείου με φουτουριστικά, εμπνευσμένα, τεχνολογικά στοιχεία.

Η συλλογή BOSS Φθινόπωρο/Χειμώνας 2023 είναι μια εξέλιξη της κληρονομιάς που έχει το brand μας στο tailoring”, δήλωσε ο Marco Falcioni, SVP Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης της HUGO BOSS. “Μου άρεσε η δημιουργική πρόκληση να πάρω μια παραδοσιακή ένδυση γραφείου ενός στελέχους – μια εμφάνιση που συνήθως δεν ξεπερνάει τα όρια – και να την ταρακουνήσω για να την κάνω νέα, πιο συναρπαστική και πιο αντιπροσωπευτική της πολύπλευρης και σύγχρονης BOSS. Πρόκειται για μια γιορτή του κοστoυμιού ως ένα εργαλείο ενδυνάμωσης, αυτοπεποίθησης και ατομικότητας – αξίες που διέπουν το βασικό μας μήνυμα, ‘Be Your Own BOSS’.”

BOSS

Με ένα θέμα που ο Falcioni ονομάζει “CorpCore”, η νέα συλλογή σπάει τους κώδικες της παραδοσιακής ένδυσης γραφείου με σύγχρονες ανατροπές σε κλασικά βασικά κομμάτια της ανδρικής και γυναικείας γκαρνταρόμπας, από σακάκια και κοστούμια μέχρι πουκάμισα και pencil φούστες. Τα μοντέρνα, super-stretch κοστούμια έχουν κατασκευαστεί από το best seller performance ύφασμα του brand, τυπωμένο με παραδοσιακά μοτίβα, ενώ τα αποδομημένα σχέδια τιμούν την χαρακτηριστική δεξιοτεχνία της BOSS με έναν αναζωογονητικό τρόπο. Οι ζώνες αναδεικνύουν τα boxy κοψίματα, ενώ τα βαθιά σκισίματα και τα διπλά φερμουάρ δίνουν εναλλακτικές επιλογές styling σε διαχρονικές σιλουέτες.

BOSS

Η συλλογή είναι πλούσια σε structured υφάσματα και αιχμηρές σιλουέτες, με έμφαση σε μια clean εμφάνιση. Τα ορατά κουμπιά και φερμουάρ αφαιρούνται από τις τυπικές τους θέσεις, εστιάζοντας στην τεχνογνωσία του tailoring για την οποία είναι γνωστή η BOSS. Η εκλεπτυσμένη, σιωπηλή χρωματική παλέτα της αντλείται από τις ουδέτερες αποχρώσεις που συναντάμε συνήθως στους εταιρικούς χώρους εργασίας, από το διαχρονικό γκρι και το λευκό μέχρι τις αποχρώσεις του καφέ και του πράσινου. Το μαύρο – ένα κλασικό χρώμα σε κάθε συλλογή της BOSS – εμφανίζεται επίσης σε μεγάλο βαθμό, μεταξύ άλλων σε κομμάτια που κοσμούνται με το χαρακτηριστικό μοτίβο του μονογράμματος B, το οποίο συνδέεται με την εταιρική ταυτότητα του brand.

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Best of Internet