Και συγκεκριμένα, από την κατασκευή του εμβληματικού εργοστασίου της Lamborghini, το οποίο είχε και εξακολουθεί μέχρι και σήμερα να έχει την έδρα του στη Sant’Agata, λίγα μόλις χιλιόμετρα από το Cento, τη γενέτειρά του Ferruccio Lamborghini.

Η κατασκευή του αρχικού τμήματος της μονάδας, η οποία θεωρούνταν τότε μία από τις πιο σύγχρονες της εποχής της, έγινε πολύ γρήγορα καθώς ολοκληρώθηκε σε μόλις οκτώ μήνες. Έτσι, στις 20 Οκτωβρίου του 1963, ο Ferruccio Lamborghini κάλεσε τους εκπροσώπους του Τύπου προκειμένου να τους δείξει το πρώτο του αυτοκίνητο – που δεν ήταν άλλο από το πρωτότυπο 350 GTV.

lamborghini

Το 1966, όταν τα κιβώτια ταχυτήτων και τα διαφορικά άρχισαν επίσης να κατασκευάζονται «in-house» από την ίδια την εταιρεία, η παραγωγή, τα γραφεία και οι εγκαταστάσεις για την πραγματοποίηση δοκιμών απέκτησαν τον δικό τους χώρο συνολικής επιφάνειας 12.000 τ.μ. Τότε, υπήρχαν δύο γραμμές παραγωγής: η μία για τους κινητήρες και τα μηχανικά μέρη και η άλλη για τη συναρμολόγηση αυτοκινήτων και την παραγωγή ανταλλακτικών

lamborghini

Στις 18 Οκτωβρίου 1968, η Lamborghini ανακοίνωσε την ολοκλήρωση τριών νέων βιομηχανικών κτιρίων, προσθέτοντας 3.500 τ.μ. στεγασμένου χώρου. Επρόκειτο για κτίρια που, εκτός από την ενίσχυση των εγκαταστάσεων παραγωγής, θα δημιουργούσαν και ένα σύγχρονο, άρτια εξοπλισμένο τμήμα δοκιμών. Η φωτογραφία που συνοδεύει αυτό το δελτίο Τύπου είναι πλέον εμβληματική δεδομένου ότι δείχνει, εκτός από το υπό κατασκευή τμήμα, μια 400 GT, μια Islero, μια Espada και δύο Miura.

Διάβασε τη συνέχεια του άρθρου στο 4troxoi.gr

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!