Η απόφαση για την εκ περιτροπής κυκλοφορία των αυτοκινήτων ανάλογα με το τελευταίο ψηφίο της πινακίδας τους ξεκίνησε στην ενεργειακή κρίση, όμως υιοθετήθηκε αργότερα για να αντιμετωπιστεί το τότε υπαρκτό πρόβλημα της ρύπανσης στο κέντρο της Αθήνας.

Δυστυχώς, από το ξεκίνημα της εφαρμογής του μέτρου υπήρχε η βάσιμη υπόνοια πως το νέφος δεν επρόκειτο να… σταματήσει στη Λ. Αλεξάνδρας, τη Φιλολάου ή την Κωνσταντινουπόλεως, που ήταν κάποιοι από τους κεντρικούς δρόμους οι οποίοι οριοθετούσαν τον λεγόμενο «Δακτύλιο».

Στην πράξη έγινε ακριβώς το αντίθετο, καθώς τα αυτοκίνητα συνωστίζονταν γύρω από την απαγορευμένη αυτή περιοχή, επιτείνοντας το πρόβλημα της ρύπανσης. Ο κόσμος, μάλιστα, σύντομα προχώρησε στην αγορά ενός δεύτερου αυτοκινήτου, προκειμένου να μπορεί να μετακινείται όλες τις ημέρες του χρόνου.

Παρά την αστοχία του όλου σχεδιασμού, ο Δακτύλιος ίσχυσε και αστυνομευόταν για πολλά χρόνια, μέχρι που η έλευση του Μετρό έκανε πιο ανθρώπινη την κίνηση στην πόλη, ενώ η απελευθέρωση της κυκλοφορίας για όλες τις ημέρες του χρόνου, στα πιο σύγχρονα αυτοκίνητα, περιέπλεξε τη δυνατότητα ελέγχου του ποιος μπαίνει και ποιος βγαίνει.

Διάβασε περισσότερα στο www.4troxoi.gr

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!