Από τις πρώτες viral φωτογραφίες της Μάργκοτ Ρόμπι και του Ράιαν Γκόσλινγκ στην παραλία της Βενετίας ως Barbie και Κen, ήταν ξεκάθαρο ότι η νέα ταινία Barbie της Γκρέτα Γκέργουιχ επρόκειτο να προκαλέσει αίσθηση.

Αλλά η Barbie ξεπέρασε όλες τις προσδοκίες, σπάζοντας τα ρεκόρ εισιτηρίων για την πιο εμπορικά επιτυχημένη ταινία γυναίκας σκηνοθέτη, φέρνοντας περισσότερα από 356 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως κατά τη διάρκεια του πρώτου Σαββατοκύριακου και άλλα 50 εκατομμύρια δολάρια σε εισιτήρια τη Δευτέρα και Τρίτη.

Barbie

Έγιναν όλα ροζ όπως ο κόσμος της Barbie

Η παιχνιδοβιομηχανία Mattel, o κολοσσός που κυκλοφόρησε τη διάσημη κούκλα το 1959, είναι συμπαραγωγός του φιλμ και συμβάλλει με μια έξυπνη εκστρατεία μάρκετινγκ στην οποία συμμετέχουν 100 εταιρείες. Σήμα κατατεθέν της το ροζ χρώμα που κοσμεί από παγκάκια σε στάσεις λεωφορείων μέχρι ρούχα σε βιτρίνες καταστημάτων. Ροζ σος σε μπέργκερ της αλυσίδας Burger King, ροζ πουλόβερ και κρεβάτια για κατοικίδια με μοτίβα Barbie αλλά και ρούχα με μονόγραμμα από τον οίκο πολυτελείας Balmain, τα οποία πωλούνται στο Neiman Marcus για χιλιάδες δολάρια.

Barbie

«Το Ροζ Κίνημα» με το σωστό μάρκετινγκ

Ο Josh Goldstine, επικεφαλής μάρκετινγκ της Warner Bros, μίλησε στην Guardian για την αντισυμβατική στρατηγική μάρκετινγκ της ταινίας και την άνοδο του Barbenheimer.

Διάβασε τη συνέχεια στο Intronews.gr

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Best of Internet