Το TikTok ήρθε σαν έκπληξη από το πουθενά και έγινε απίστευτα δημοφιλές κατά την πρώτη καραντίνα, λίγο μετά το την εξάπλωση του Covid-19 σε παγκόσμιο επίπεδο. Τότε, που όλοι ήμασταν έγκλειστοι, πολλοί νέοι και όχι μόνο πολίτες έφτιαχναν αστεία βίντεο λίγων δευτερολέπτων όπου χόρευαν ή έκαναν lip-syncing σε ατάκες από σειρές.
Αυτό που περιμέναμε οι περισσότεροι, ήταν με το τέλος της πρώτης καραντίνας, να «ξεφουσκώσει» η τρέλα αυτή με το TikTok. Εξάλλου, παρόμοιες πλατφόρμες με βίντεο λίγων δευτερολέπτων έχουμε δει και παλαιότερα με τo Vine, το οποίο «πέθανε» λίγο μετά το peek του.
Ωστόσο, το TikTok όχι μόνο ξεθύμανε αλλά είναι μεγαλύτερο από ποτέ, με το φράγμα των 1 δισεκατομμυρίων χρηστών να έχει «σπάσει» ήδη από τον περασμένο Σεπτέμβριο. Έκτοτε, η δημοτικότητά του όχι μόνο δεν έχει πέσει αλλά άλλες μεγάλες πλατφόρμες όπως το Instagram, προσπαθούν να το αντιγράψουν.
Τι είναι, τελικά, αυτό που έγινε κάνει το TikTok να επικρατήσει εκεί που οι άλλες αντίστοιχες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης απέτυχαν; Η απάντηση βρίσκεται σε μία λέξη: ο αλγόριθμός του.
Ο αλγόριθμος του TikTok είναι πολύ φιλικός προς τον χρήστη. Εάν «καταλάβει» ότι ένα βίντεο θα αρέσει, θα το προωθήσει στην αρχική (το for you page) με αποτέλεσμα ο χρήστης να δει ένα απλό κλιπ 15 δευτερολέπτων που τράβηξε ακόμη και από την selfie κάμερα του κινητού του να παίρνει δεκάδες ή εκατοντάδες χιλιάδες προβολές και αντίστοιχα μεγάλο αριθμό από likes, σχόλια και saves.
Ακόμη και το πιο απλό βίντεο μπορεί να λάβει πάνω από 500.000 προβολές.
Διάβασε τη συνέχεια στο nitro.gr