Τα MAD VMA έχουν γίνει θεσμός και κάθε χρόνο καλλιτέχνες και κοινό τα περιμένουν με αγωνία. Ωστόσο, το βράδυ της Τρίτης (22/6) η μουσική της γιορτής στιγματίστηκε με το επεισόδιο που έγινε ανάμεσα στον Snik και τον Light.
Οι δυο τραπερς, αποφάσισαν να λύσουν τις διαφορές τους στα MAD VMA μπροστά σε δεκάδες ανθρώπους που είχαν πάει εκεί είτε για να βραβευτούν είτε για να παρακολουθήσουν τους αγαπημένους τους καλλιτέχνες on stage. Το θέμα είναι ότι ο καβγάς των δυο τράπερς έγινε μπροστά και σε παιδιά ανήλικα που είχαν πάει στο γήπεδο με τους γονείς τους.
Αρκετοί καλλιτέχνες μετά το περιστατικό, μέσα από τα social media τους πήραν θέση, κατακρίνοντας το περιστατικό και στέλνοντας το δικό τους μήνυμα.
Μαρία Φαραντούρη
Μια ερμηνεύτρια με εντελώς διαφορετικό ρεπερτόριο που παρακολουθεί τα μουσικώ δρώμενα και πήρε θέση για τα όσα έγιναν στα MAD VMA ανάμεσα στον Snik και στον Light.
«Δεν είναι τραγουδιστές οι τράπερς, είναι απλές φωνές. Το κίνημα αυτό προήλθε από την Αμερική και είναι φυσικό να το μιμηθούν σε όλες τις χώρες. Αρκεί να λέγονται σωστά πράγματα. Τώρα να λένε πράγματα που τα παιδιά επηρεάζονται αρνητικά… Για σεξ, για γκόμενες… Τα θεωρώ… δεν το συζητάω», είπε αρχικά η Μαρία Φαραντούρη και πρόσθεσε: «Είδατε πού φτάσανε; Καβγαδίσανε, έπεσε ξύλο. Αυτά δεν είναι… Τι να κρίνεις τώρα;».
Σάκης Ρουβάς
«Χθες το βράδυ πόνεσε η καρδιά μου βλέποντας όλα αυτά που συνέβησαν στα βραβεία του MAD… Πόνεσε η καρδιά μου γι’ αυτό που υπέστη η αγαπημένη μου Έλενα.
Πόνεσε η καρδιά μου για τους χιλιάδες θεατές, μικρούς και μεγάλους, που βρισκόταν στο κοινό και που πήγαν εκεί ψάχνοντας λίγη χαρά και έκφραση μέσα από τη μουσική.
Πόνεσε η καρδιά μου για τα ίδια τα βραβεία και τον θεσμό που τόσο πολύ αγαπώ, έχοντας βρεθεί εκεί αμέτρητα βράδια επικοινωνώντας με τον κόσμο τη μουσική μου.
Η μουσική ενώνει τους ανθρώπους, γεφυρώνει τους λαούς και τους πολιτισμούς. Έχει τη δύναμη να συγκινεί τα πλήθη και να τα φέρνει κοντά.
Η βία, όπως και η κουλτούρα της βίας, δεν έχει θέση σε μια γιορτή μουσικής αλλά ούτε και στην κοινωνία».
Να σας θυμίσουμε ότι η Έλενα Παπαρίζου την στιγμή του περιστατικού ήταν στην αρένα και προσπαθούσε να προστατέψει νεαρές τραγουδίστριες για να μην τραυματιστούν, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ελαφρά η ίδια και στη συνέχεια αποχώρησε από τα βραβεία, χωρίς να πραγματοποιήσει το act με τη Marceaux.
Η Έλενα Παπαρίζου με ανάρτησή της ανέφερε:
«Η μουσική υπάρχει στη ζωή μας για να μας ενώνει. Για να περνάμε καλά. Χθες ζήσαμε κάτι άλλο, κάτι διαφορετικό από όσα έχουμε συνηθίσει. Το λιγότερο που οφείλαμε να κάνουμε ήταν να απομακρυνθούμε από το σημείο της έντασης για να αποφύγουμε τα χειρότερα. Όχι στη βία. Όχι στο μίσος. Δεν τα έχει αυτά ανάγκη η κοινωνία μας»
Βίκυ Χατζηβασιλείου
«Αν η… Μουσική είχε διαχειριστική οντότητα, σήμερα θα είχε αποπέμψει από τους κόλπους της τους δράστες της χθεσινής αθλιότητας! Εφόσον δεν το έκαναν ήδη εχθές οι διοργανωτές της εκδήλωσης.
Επειδή όμως η Μουσική δεν έχει διαχειριστική οντότητα και ενίοτε είναι και…κουφή, ας αναλάβει το ρόλο της τουλάχιστον η Δικαιοσύνη που είναι τυφλή. Διότι εχθές τελέστηκαν ποινικά αδικήματα… Άντε παιδιά τα τραπερ-άκια σας και σ’ άλλη παραλία.(Και έχει και 40° σήμερα, και δεν έχουμε και πολλές αντοχές!)».
Μαίρη Συνατσάκη
“Έχω ζήσει τα Mad Awards από το 2005. Ήμουν εκεί στα 16 από τα 19 χρόνια που γίνονται. Η μεγαλύτερη επιτυχία ήταν που μπορούσαν να φέρουν κοντά καλλιτέχνες ετερόκλητους και που ήταν όλοι ανοιχτοί να συνεργαστούν για μια βραδιά και να γιορτάσουν το ότι «είναι ωραία η μουσική ρε παιδιά!». Και μετά ήρθαν οι τράπερς…
Δεν πέφτω από τα σύννεφα που πλακώθηκαν σαν τα ζώα εχθές στα βραβεία. Όπως δήλωσε και ο Light με περίσσιο ύφος «Αυτά λέμε εμείς στα τραγούδια μας. Άμα θέλετε να ακούτε Γαρμπή». Συμπλήρωσαν δε μερικοί συνάδελφοί του ότι όσοι κρίνουν το περιεχόμενο των στίχων που θεοποιεί τη βία, την οπλοκατοχή, τον σεξισμό, τα ναρκωτικά, μάλλον μένουν στην Εκάλη και δεν ξέρουν τι γίνεται στις γειτονιές.
Ρε μάγκες μου σε μια γειτονιά τον σκότωσαν τον Άλκη στο ξύλο. Έχετε τόσον κόσμο να σας ακολουθεί κι επιλέγετε αυτό. Να έχεις τόση απήχηση και να πηγαίνεις στο παλιό, στο εύκολο, στο επικίνδυνο. Δεν έχετε ευθύνη ως πρότυπα, χειρότερα, έχετε ευθύνη ως καλλιτέχνες. Όταν μπορείς να κάνεις το καλό και επιλέγεις συνειδητά να μην το κάνεις, πώς λέγεται; Το κρίμα στο λαιμό σας λέγεται. Μιλάμε για τη βία, για το bullying, για τις δολοφονίες με στόχο να βρούμε την πηγή, να τη θεραπεύσουμε όσο μπορούμε από την κοινωνία και εσείς κρατάτε τον πήχη του ψευτοπαλικαρά που την έχει πιο μεγάλη και θα στο αποδείξει με μπουνιές, όσο πιο ψηλά μπορείτε. Έχετε τόσο κόσμο να σας ακούει και επιλέγετε να πείτε αυτό! Δόξα και τιμή στην Έλενα Παπαρίζου!”.
Νίκος Βουρλιώτης/Nivo
«Σήμερα πήγα στα MAD VMA’s με σκοπό να παρουσιάσω το βραβείο για το καλύτερο hip hop clip. Με τίμησε ιδιαίτερα η πρόταση του καναλιού, όχι μόνο γιατί ήμουν μέλος αυτής της τηλεοπτικής ομάδας από το ξεκίνημά του αλλά κι επειδή είχα τη χαρά να πάρω αυτό το βραβείο πολλές φορές στο παρελθόν στην πολύχρονη καριέρα μου. Ήθελα να δω φίλους, ήθελα να ζήσω τη μαγεία των βραβείων που τόσο έχει λείψει απ’ όλους μας… Είχα μάλιστα προετοιμαστεί καλά…
Θα μιλούσα για τους FFC, για TXC, για Ημίζ, για Razastarr αποδίδοντας τα εύσημα στα ιστορικά hip hop ονόματα της χώρας και θα ένιωθα χαρά και υπερηφάνεια λέγοντας ότι “σήμερα το hip hop είναι η πιο δημοφιλής μουσική στην Ελλάδα” δίνοντας τη σκυτάλη σε όλα αυτά τα νέα παιδιά με τα εκατομμύρια streams και views.
Και λίγο πριν ανέβω στη σκηνή, βλέπω να πέφτει ξύλο, πολύ ξύλο, υποκινούμενο μάλιστα από μερικά από αυτά τα παιδιά, που συνοδεύονται από ανθρώπους που παραπέμπουν σε άλλα ήθη και σκηνικά. Δυστυχώς η «μπάλα» πήρε και τους παραδίπλα παριστάμενους, είτε ήταν η Έλενα Παπαρίζου είτε κάποια παιδιά που εργάζονται σε δισκογραφικές εταιρείες. Και οι κάμερες γράφουν. Και το ίντερνετ ξεσπά, κυρίως κατά της μουσικής ΜΟΥ, και της κουλτούρας ΜΟΥ. Και ΔΥΣΤΥΧΩΣ έχουνε «πάτημα»!!! Και η χαρά μου μετατράπηκε σε ντροπή. Σηκώθηκα και έφυγα αηδιασμένος. Δεν παρουσίασα καμιά απονομή, δεν ανέβηκα καν στη σκηνή», έγραψε χαρακτηριστικά για τα MAD VMA.
MASTER TEMPO
Ρούλα Κορομηλά
«Δεν είμαι αφοριστική με κανένα είδος μουσικής, ούτε θέλω να τσουβαλιάσω τους καλλιτέχνες που το εκπροσωπούν. Είμαι αφοριστική σε τέτοιες βίαιες συμπεριφορές. Έχοντας διανύσει 35 χρόνια πορείας η Ρούλα Κορομηλά δεν έχει έρθει ποτέ ξανά αντιμέτωπη με παρόμοιο περιστατικό. Δεν έχω ξαναδεί καλλιτέχνες να κυκλοφορούν με 15, που δεν ξέρω πως να τους αποκαλέσω. Συνοδούς; Μπράβους; Και να συμπεριφέρονται σαν συμμορίες. Παλιά υπήρχε πάντα σεβασμός, κατανόηση και εκτίμηση από τον ένα προς τον άλλο, ανεξάρτητα από προσωπικούς ανταγωνισμούς. Αυτό που αντίκρισα χθες με θλίβει και πραγματικά με θυμώνει αφάνταστα» είπε για τα MAD VMA μιλώντας στο MEGA.