Γνωρίζοντας καλά το πρόβλημα που υπάρχει εξαιτίας της ανεπαρκούς εκπροσώπησης των γυναικών σε ηγετικές θέσεις, η Mattel αποφάσισε να δράσει, δημιουργώντας το Barbie Dream Gap Project. Όλα ξεκίνησαν όταν έρευνα του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης αποκάλυψε ότι τα κορίτσια ηλικίας 5 έως 10 ετών διστάζουν να αναλάβουν περισσότερες ευθύνες και να πάρουν πρωτοβουλίες ηγεσίας.

Barbie

Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα του Εργαστηρίου Γνωσιακής Ανάπτυξης του NYU** με επικεφαλής τον καθηγητή Ψυχολογίας, Dr. Andrei Cimpian, και τον Επίκουρο Καθηγητή Ψυχολογίας, Dr. Andrea Vial, του οποίου η μεταδιδακτορική υποτροφία χρηματοδοτήθηκε από τη Mattel, αποκάλυψε ότι κορίτσια ηλικίας 5-10 ετών είναι λιγότερο πιθανό να σηκώσουν το χέρι τους για ηγετικές θέσεις, να αναλάβουν την ευθύνη μιας ομαδικής δραστηριότητας, και επίσης να αναλάβουν περισσότερες ευθύνες. Ωστόσο, στο τελικό στάδιο της μελέτης, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι όταν εκτίθενται σε γυναικεία πρότυπα, τα κορίτσια –και τα αγόρια– είναι πιο πιθανό να προσφερθούν για να ηγηθούν μιας ομαδικής δραστηριότητας.

Barbie

Έτσι, μέσω μιας πολύπλευρης εκστρατείας για την αύξηση της πρόσβασης σε γυναικεία πρότυπα, την υποστήριξη γυναικών επιχειρηματιών και τη συνεργασία με παγκόσμια προγράμματα, η Barbie ίδρυσε το Barbie Dream Gap Project το 2018, μια πολυετή παγκόσμια πρωτοβουλία που δημιουργήθηκε για να ευαισθητοποιήσει γύρω από τους περιοριστικούς παράγοντες που εμποδίζουν τα κορίτσια να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους. Από την κυκλοφορία της, η επωνυμία έχει δεσμεύσει πάνω από ένα εκατομμύριο δολάρια μέσω του Barbie Dream Gap Project σε μη κερδοσκοπικούς συνεργάτες σε μια αποστολή να επιτύχουν την ισότητα τροφοδοτώντας την εκπαίδευση, τις ηγετικές δεξιότητες και τις ευκαιρίες καθοδήγησης για τα κορίτσια.

«Γνωρίζουμε ότι τα παιδιά εμπνέονται από αυτό που βλέπουν γύρω τους, γι’ αυτό είναι τόσο σημαντικό για τα νεαρά κορίτσια να βλέπουν τον εαυτό τους να αντικατοπτρίζεται σε πρότυπα που με τόλμη έχουν ξεπεράσει τα εμπόδια και έχουν ξεπεράσει το χάσμα των ονείρων για να γίνουν οι γενναίες γυναίκες που είναι σήμερα. », δήλωσε η Lisa McKnight, Senior Vice President και Global Head of Barbie and Dolls, Mattel. «Ξέρουμε πως τα παιδιά εμπνέονται από αυτά που βλέπουν γύρω τους, γι’ αυτό και είναι τόσο σημαντικό να δουν τα μικρά κορίτσια τον εαυτό τους να αντικατοπτρίζεται στα πρότυπα που έχουν ξεπεράσει τόσα εμπόδια για να γίνουν οι γυναίκες που είναι σήμερα», δήλωσε η Lisa McKnight, Αντιπρόεδρος της Barbie στη Mattel.

«Τη φετινή Ημέρα της Γυναίκας, με περηφάνεια τιμούμε 12 κορυφαίες γυναίκες από ολόκληρο τον κόσμο, για να βοηθήσουμε στην ενδυνάμωση της νέας γενιάς ηγετιδών, μέσα από τις ιστορίες τους».

Barbie
H διάσημη makeup artist Pat McGrath μπήκε επίσης στο Πάνθεο της Mattel και έγινε Barbie 

Από το 2018 λοιπόν, το Dream Gap Project ενημερώνει για τους παράγοντες που εμποδίζουν τα κορίτσια να φτάσουν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους. Η εταιρεία έχει διαθέσει εκατομμύρια στη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, χρηματοδοτώντας την εκπαίδευση, με στόχο την ισότητα.

Η Barbie τιμά και τη Shonda Rhimes

Από την ξεχωριστή αυτή συλλογή δεν λείπουν και σημαντικές προσωπικότητες όπως η θρυλική τηλεοπτική παραγωγός, σεναριογράφος και συγγραφέας Shonda Rhimes και η διάσημη makeup artist Pat McGrath 

«Έχω τη δική μου Barbie!» έγραψε στο Instagram η παραγωγός, σεναριογράφος και συγγραφέας Shonda Rhimes προσθέτοντας: «Είμαι περήφανη που βρίσκομαι μεταξύ αυτών των 12 υπέροχων γυναικών που σπάνε τα στερεότυπα στις καριέρες τους. Η ιδέα πως υπάρχουν κούκλες εκεί έξω που μπορεί να σου μοιάσουν και να νιώθεις οικεία μαζί τους και να σου δίνουν τη δυνατότητα να φανταστείς τον εαυτό σου σε έναν άλλο κόσμο, με διαφορετικό τρόπο, με έναν τρόπο που ίσως ονειρευόσουν μόνη σου κρυφά, ή σκεφτόσουν πως είναι αδύνατος στην πραγματική ζωή, πιστεύω είναι απίστευτα σημαντική», δήλωσε, τονίζοντας τη σημασία της συμπερίληψης.

Διάβασε ακόμα: Καν’ το όπως η Barbie

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!