Σχεδόν το 40% της Gen Z προτιμά την αναζήτηση στο TikTok και στο Instagram παρά στο search και στους Χάρτες της Google, σύμφωνα με τα εσωτερικά δεδομένα της Google που αναφέρθηκαν για πρώτη φορά από το TechCrunch.
Το TikTok, το οποίο είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εφαρμογή μέσων κοινωνικής δικτύωσης, έχει εκτιναχθεί σε δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια – τόσο πολύ που ενέπνευσε τους ανταγωνιστές των κοινωνικών μέσων Instagram και Snapchat να αναπτύξουν λειτουργίες αντιγραφής βίντεο στο Reels και στο Spotlight.
Πρόσφατα, ένα στέλεχος της Google επιβεβαίωσε ότι η μορφή που έχει πάρει το TikTok αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι νέοι πραγματοποιούν αναζητήσεις στο διαδίκτυο και η Google κάνει τις απαραίτητες αλλαγές για να συμβαδίσει με τις εξελίξεις.
Ο αντιπρόεδρος της Google, Prabhakar Raghavan, δήλωσε στο συνέδριο Fortune Brainstorm Tech ότι σύμφωνα με τις εσωτερικές μελέτες της Google, “σχεδόν το 40% των νέων όταν αναζητούν μέρη για brunch, για παράδειγμα, δεν πηγαίνουν στους Χάρτες Google ή στην Αναζήτηση, πηγαίνουν στο TikTok ή στο Instagram.”
Η Google επιβεβαίωσε αυτό το στατιστικό στοιχείο στο περιοδικό Insider, λέγοντας ότι «αντιμετωπίζουμε ισχυρό ανταγωνισμό από μια σειρά πηγών, συμπεριλαμβανομένων γενικών και εξειδικευμένων μηχανών αναζήτησης, καθώς και αποκλειστικών εφαρμογών».
Η Google παρουσίασε τις αλλαγές που σκοπεύει να κάνει στη μηχανή αναζήτησής της για να προσελκύσει ένα νεότερο κοινό, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας ενός χρήστη να μετακινεί την κάμερά του σε μια περιοχή και να “συλλέγει άμεσα πληροφορίες αποκτώντας την ευρύτερη εικόνα μιας περιοχής”.
Τέλος, το Tik Tok “απειλεί” και το YouTube, το οποίο ανήκει επίσης στη μητρική εταιρεία της Google, την Alphabet και προβλέπεται πως τα διαφημιστικά έσοδα του TikTok θα ξεπεράσουν το YouTube έως το 2024.
Διάβασε επίσης: Κινδυνεύει η Ευρώπη να μείνει χωρίς Instagram και Facebook;