Όπως πιθανότατα γνωρίζετε καλά, η Meghan Markle έκανε το ντεμπούτο στην αγορά με το νέο lifestyle brand της, American Riviera Orchard: Μια χαριτωμένη παρτίδα μαρμελάδας, την οποία η Δούκισσα έστειλε στους φίλους της.

Διάσημοι από την Chrissy Teigen μέχρι την Kris Jenner κάνουν υπερήφανες story τις μαρμελάδες τους στο Instagram, ωστόσο φαίνεται ότι τα Ανάκτορα του Μπάκιγχαμ το πήραν λίγο πιο προσωπικά.

Εν μέσω του ντόρου που έχει γίνει γύρω από τη μαρμελάδα της Meghan Markle, το Παλάτι του Μπάκιγχαμ προχώρησε στην απόφαση να επιδείξει την δική του μαρμελάδα σε μια ανάρτηση που μόνο ως σύμπτωση δεν θα μπορούμε να χαρακτηριστεί.

«Η κονσέρβα μας με φράουλα φτιάχνεται χρησιμοποιώντας μόνο τα καλύτερα μούρα και σερβίρεται νόστιμα με διάφορους τρόπους 🍓», έγραφε η λεζάντα της ανάρτησης. «Πώς απολαμβάνετε τη φράουλα σας; Πείτε μας στα σχόλια!».

Και φυσικά ο κόσμος τους απάντησε στα σχόλια και μάλλον αυτά δεν ήταν και τα καλύτερα. Ένας χρήστης σημείωσε: «Τόσο πολύ ασήμαντο. Βάζει τη βασιλική οικογένεια σε πολύ κακό φως. Χαίρομαι που ο πρίγκιπας Harry και η οικογένειά του δεν είναι πια εκεί». Ενώ ένας άλλος: «Η Αυτοκρατορία αντεπιτίθεται».

Άλλοι σχολίασαν: «Και έτσι προωθείτε ένα προϊόν!» και «Πεθαίνω στο timing αυτής της διαφήμισης». «Κακή γεύση. Από πολλές απόψεις» και «Οι σεναριογράφοι του Crown παλεύουν αυτή τη στιγμή με αυτή τη μαρμελάδα ιστορίας» έσπευσαν να σχολιάσουν οι άλλοι.

Διαβάστε επίσης:

Μαρία Μενούνος: Βάφτισε την κορούλα της – Φωτογραφίες και βίντεο από το μυστήριο και την λαμπερή γιορτή που ακολούθησε

Ακολουθήστε το TheNotebook στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!