H σειρά ντοκιμαντέρ της Hulu, «Victoria’s Secret-Angels and Demons», που ρίχνει φως στις πιο σκοτεινές πτυχές του διάσημου brand, ετοιμάζεται να απομυθοποιήσει τα διάσημα αγγελάκια. Aν και στη σύγχρονη εποχή τα δίμετρα μοντέλα με τα φτερά και τα εσώρουχα φαντάζουν παρωχημένα, το brand της Victoria’s Secret ήταν ένα φαινόμενο που δεν μπορεί να αγνοηθεί.
Το brand προωθούσε γυναίκες που διέδιδαν μη ρεαλιστικά πρότυπα σώματος, καθώς και την κουλτούρα του «ρετούς», που σήμαινε ότι ακόμη και τα αγγελάκια της πάσχιζαν να διατηρήσουν τη φαντασία και την τέλεια εικόνα που δημιουργούσαν.
Μαζί με άλλα brands, που βασίλευαν την περασμένη 20αετία, καθόριζαν τα πρότυπα ομορφιάς και τα στερεότυπα μιας ξεπερασμένης πλέον εποχής. Όλα τους γνώρισαν την απότομη πτώση τους, όπως η Ambercrombie. Σε σκηνοθεσία Matt Tyrnauer, η σειρά τριών μερών παρακολουθεί την άνοδο και την πτώση μιας από τις πιο επιτυχημένες εταιρείες λιανικής στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε όλο τον κόσμο.
Αναλύει το γενικότερο κοινωνικό πλαίσιο που επέτρεψε στην μάρκα να ευδοκιμήσει, αλλά και την πολιτιστική αλλαγή που την έριξε από το «θρόνο». «Το σεξ ως μορφή γυναικείας ενδυνάμωσης υπήρχε στις πιο δημοφιλείς αφηγήσεις εκείνη την εποχή», είπε ο ο Tyrnauer σε μια τηλεφωνική συνέντευξη. Ήταν μια τάση που υποστηρίχθηκε από ταινίες και σειρές της εποχής, όπως για παράδειγμα το «Sex and the City». Στην πραγματικότητα λειτουργούσε για να εξιτάρει περισσότερο την φαντασία των ανδρών, εντείνοντας τον γυναικείο ανταγωνισμό και διευρύνοντας το χάσμα ανάμεσα στο τι είναι αποδεκτό και τι όχι.
Πέρα από τις κοινωνικές συμβάσεις που επέτρεπαν στο brand να αναπτυχθεί, στην επιφάνεια έρχεται και το σκανδαλώδες παρελθόν του πρώην CEO , Les Wexner. Εξετάζεται η σχέση του με τον χρηματιστή Jeffrey Epstein, που είχε δηλώσει ένοχος για την οργάνωση σωματεμπορίας ανήλικων κοριτσιών. Διατηρούσε δεσμούς με τον CEO, ώστε να μπορεί να συναντήσει νεαρές γυναίκες με το πρόσχημα να τις συμπεριλάβει σε show.
Διαβάστε τη συνέχεια και δες απόσπασμα από το Hulu στο Nitro.gr